Przejdź do głównej zawartości

O poezji przy mrożonej kawie

Czerwcowe spotkanie (29.06.22) Dygresyjnego Dyskusyjnego Klubu Książki odbyło się w bardzo okrojonym składzie. W ostatniej chwili górę wzięły inne zobowiązania i do nowo otwartej kawiarenki w Kłodzkim Ośrodku Kultury trafiłyśmy we dwójkę czyli Agnieszka i ja - moderator. Rozmowa o poezji przypominała trochę grę w karty, ja wyszłam z Bolesławem Leśmianem, a Agnieszka przebiła mnie Janem Lechoniem. Dalej Obie grałyśmy ostro ja Wiliamem Blakem i Emily Dickinson, a Agnieszka Adamem Mickiewiczem i Wisławą Szymborską. W tej rozgrywce nie było przegranych. Okazało się, że poezja jest dla nas bardzo ważna i zajmuje poczesne miejsce w kręgu naszych zainteresowań literackich. A dodatkowo dzięki wspaniałej mrożonej kawie, to spotkanie zaliczmy do bardzo udanych.

moderator Klaudia Lutosławska-Nowak
DKK Kłodzko