Przejdź do głównej zawartości

Aleksandra Izdebska w roli głównej

Na lipcowym spotkaniu Klubu Miłośników poezji mieliśmy przyjemność spotkać się z młodą i obiecującą poetką Aleksandrą Izdebską, autorką tomiku poezji "Relikty emocji".
Aleksandra Izdebska rok urodzenia 2002. Wszechstronnie uzdolniona - tańczy, śpiewa, rysuje i oczywiście pisze poezje. Absolwentka ZSiPKZ w Zielonej Górze na kierunku technik technik grafiki i poligrafii cyfrowej. Planuje zostać mistrzem języka angielskiego.
Jak pisze autorka: "Tomik Relikty emocji jest zbiorem wszystkich wierszy, które powstały przed, w trakcie i krótko po rezygnacji z leczenia psychiatrycznego. Wylewam w nich swoje emocje, których nie rozumiałam. Myśli, których nie potrafiłam zebrać, aby ułożyć z nich sensowne zdanie. Ze względu na swoje zaburzenie, dokonywałam wątpliwych decyzji, a wszystkie emocje odczuwałam dużo bardziej intensywnie. Pisanie w pewien sposób mi pomagało. Nie zastąpiło to w żadnym stopniu diagnozy, leczenia oraz terapii, ale zdecydowanie przynosiło ulgę. Zwłaszcza wtedy, gdy dopiero co wyszłam od terapeutki i potrzebowałam nagle coś z siebie wyrzucić."
Wyrzucane z siebie emocje przerodziły się w poruszające i bardzo dojrzałe wiersze, które poetka czytała między odpowiedziami na zadawane przez uczestników pytania.
Wielu uczestników poruszyła twórczość Aleksandry Izdebskiej co często wyrażali i nie szczędzili jej pochwał.
Wszyscy mamy nadzieję na kolejne wiersze autorki i życzymy jej wielu sukcesów twórczych.
moderatorka Anna Sabadasz
DKK „Klub miłośników poezji”