Przejdź do głównej zawartości

Cztery siostry i... czyli rozmowy o książce Krystyny Patrzykąt...

A gdy się skończy moje życie
w radości , szczęściu i dobrobycie,
gdy przejdę już na drugą stronę
i będę lekka jak skowronek,
wtedy mnie przyjmie Pan do nieba....


We wtorek 30 października w Bibliotece Publiczno-Szkolnej w Ostroszowicach odbyła się dyskusja o książce Krystyny Patrzykąt Cztery siostry i... Spotkanie prowadzila Pani Jolanta Maniecka. Urokliwe opowieści o tych którzy są, których już nie ma, o pracowitej Matce i życiu we wspaniałej rodzinie zaczarowały słuchaczy. Wiersze czytane przez autorkę i prowadzącą rozbudziły wspo-mnienia oraz podziw nad warsztatem pisarskim Pani Krystyny.

Księżyc w pełni
nocą włazi mi do sypialni
i budzi mnie
jestem zła
nie mogę usnąć
a on śmieje sie
swą pucołowatą mordą.

Spotkanie w ramach Dyskusyjnego Klubu Książki zostawiło w nas trwały ślad. Dobrze było się spotkać razem. Porozmawialiśmy o wrażliwości, poezji i miłości w rodzinie...



A gdy mnie Pan przyjmie do nieba,
to będe grzeczna jak potrzeba... 

napisała autorka w jednym ze swoich wierszy...

Maria Kirkiewicz
moderator DKK w Ostroszowicach